АНАЛІЗ ПРАКТИКИ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ І ПРИЧИН НЕЗАДОВОЛЕНОГО ПОПИТУ НА ПОСЛУГИ В ОКРЕМИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
опубліковано 01 липня 2024 року о 15:14

АНАЛІЗ ПРАКТИКИ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ І ПРИЧИН НЕЗАДОВОЛЕНОГО ПОПИТУ НА ПОСЛУГИ В ОКРЕМИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 

(за результатами соціологічного дослідження)

 

Проєкт «Удосконалення системи соціальної роботи та надання соціальних послуг у шести цільових областях проєкту шляхом проведення аналізу стану організації та надання соціальних послуг у територіальних громадах цих регіонів, ідентифікації надавачів і визначення потреб для цифровізації процесів»

 

 

Договір на надання Товарів та/або Послуг між Програмою розвитку Організації Об'єднаних Націй та Громадською організацією «Український інститут соціальних досліджень імені Олександра Яременка» № 0093127_UKR/2023/70




 

Київ 2024



ЗМІСТ

ВСТУП. 3

МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ. 4

Склад опитаних надавачів і отримувачів соціальних послуг 7

РОЗДІЛ І. ХАРАКТЕРИСТИКА СИСТЕМИ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ В ОКРЕМИХ ОТГ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 12

1.1. Організація системи надання соціальних послуг 12

1.2. Особливості взаємодії та комунікації державних установ і неурядових організацій, які надають соціальні послуги. 16

1.3. Кадрове, фінансове та матеріально-технічне забезпечення системи надання соціальних послуг 17

1.4. Підвищення професійної кваліфікації фахівців із соціальної роботи. 22

1.5. Оцінка нормативної бази, яка регулює надання соціальних послуг 25

1.6. Характеристика змін, що відбуваються у системі надання соціальних послуг 29

РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИКА НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТА ОЦІНКА ЇХ ЯКОСТІ 33

2.1. Характеристика потенційного попиту на соціальні послуги. Соціальні групи, які насамперед потребують послуг 33

2.2. Види соціальних послуг, які отримують жителі окремих ОТГ Дніпропетровської області 35

2.3. Надавачі соціальних послуг 37

2.4. Порядок надання (оформлення) та організація отримання соціальних послуг 39

2.5. Оцінка якості надання соціальних послуг 43

2.6. Основні зміни у практиці надання соціальних послуг 49

РОЗДІЛ ІІІ. НЕЗАДОВОЛЕНИЙ ПОПИТ НА СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ БАР’ЄРІВ, ЯКІ ЗАВАЖАЮТЬ ЗАДОВОЛЬНИТИ ЦЕЙ ПОПИТ. 55

3.1. Незадоволений попит на соціальні послуги. 55

3.2. Причини незадоволеного попиту. Бар’єри, які заважають задовольнити попит на соціальні послуги. 61

3.3. Заходи для поліпшення ситуації щодо надання соціальних послуг: думка отримувачів послуг і досвід надавачів послуг 68

ВИСНОВКИ.. 76

Акроніми:

Виконком – виконавчий комітет міської / селищної / сільської ради

ВПО – внутрішньо переміщені особи

НСП – надавачі соціальних послуг

ОДА – обласна державна адміністрація

ОСП – отримувачі соціальних послуг

ОТГ – об’єднана територіальна громада

ТЦСО – Територіальний центр соціального обслуговування

УСПОЗ – Управління соціальної політики та охорони здоров’я

ФГ – фокус-група

ЦКРДІ – Центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю

ЦНАП – Центр надання адміністративних послуг 

ЦНСП – Центр надання соціальних послуг

Аналітичний звіт.docx



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux