Протягом звітного періоду до Васильківської селищної ради надійшло 197 звернення громадян, з них: 73 звернення на особистому прийомі до селищного голови, його заступників та секретаря селищної ради.
Результати аналізу звернень за характером питань свідчать, що найбільша кількість з них стосується питань соціального захисту – 37 звернень, аграрної політики та земельних відносин – 25 звернень, охорони здоров’я – 15 звернень, комунального господарства – 14 звернень, екології та природних ресурсів – 12 звернень та інші – 21 звернень.
За підсумками розгляду звернень вирішено позитивно – 152 звернень; відмовлено у задоволенні – 9 звернень; надано роз’яснення на 36.
Актуальними залишаються питання:
Проведений аналіз звернень, які надійшли до виконкому, підтвердив актуальність питань комунального господарства, а саме: ремонт та оновлення мереж водопостачання, ремонт вуличного освітлення та ремонт доріг.
Аналіз кількості та характер звернень громадян, які звернулися до виконавчих органів Васильківської селищної ради протягом звітного періоду 2020 року, показав, що найбільша кількість звернень від учасників бойових дій – 29, багатодітних сімей - 13, дітей війни – 9, ветеранів праці - 1, одиноких матерів - 4, інвалідів ІІ групи - 1, інвалідів ІІІ групи - 11, учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС - 1, інші - 78.
На особливому контролі знаходяться звернення громадян, що надходять з державної установи „Урядова гаряча лінія” – 29 звернень, які відпрацьовані, на всі 29 звернень надано відповіді.