Ігнорування до останньої миті попередження про можливе відключення електроенергії за борги призводить до додаткових витрат і простоїв на підприємствах. Що необхідно pнати керівникам, щоб не створювати зайвих незручностей для свого бізнесу, розповідає YASNO.
Згідно з законодавством відключення від електроенергії клієнтів проходить у декілька етапів. Боржників заздалегідь неодноразово попереджають про можливе обмеження електропостачання. Втім, деякі клієнти сплачують борг лише тоді, коли представники оператора системи розподілу (електромереж) вже прибули для виконання заявки постачальника на відключення.
Що варто пам’ятати:
«YASNO дякує всім свідомим клієнтам, які сплачують за електроенергію вчасно. Щоб уникнути зайвих клопотів та витрат на повторне підключення до електромережі, ми радимо керівникам контролювати витрати та не відкладати оплату за електроенергію на останній момент», – сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.
Довідка.
YASNO – бренд, під яким працює група компаній з постачання електроенергії, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надають послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській, Донецькій та інших областях України. Три компанії бренда YASNO тричі очолили рейтинг постачальників електроенергії, складений аналітичним центром DiXi Group в рамках проєкту USAID. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування.